Username:     Password:    

Create Your Own Account | Forgot Your Password?

teaprince's Crush Page

teaprince's CrushTag

Get your own CRUSHTAG!

Do you or have you liked them? Expose it!

YOUR Name (not needed if anonymous):
Make Anonymous:
Make Comment Private:

Expose your crush above. How long ago, why, stuff like that.

150 people do/did like teaprince


you're cute, sweet, and funny but you have bad taste in friends

- Anonymous
Report January 7, 2015 5:58pm
o wow u r cute

- ya
Report October 22, 2014 4:53pm
your a try hard wanna be emo kid where ur so ugly

- BrokenSmiles_SilentTears
Report October 21, 2014 5:21pm
2 cute

- gif jpg
Report October 21, 2014 6:00am
I love you

- Praefatio
Report October 20, 2014 2:49am
i luv ur face!!!!

- jiminnie
Report October 19, 2014 11:24pm
hi love me baby

- pauul
Report October 18, 2014 8:22pm
ur a qt

- Douche Baggerton
Report October 18, 2014 7:52pm
you're a cute loser even tho u like whale sharks...... and squids but you're really cute. i should keep saying it until you understand how cute you really are... don't mind me.

- ilordcensored
Report October 18, 2014 7:45am
omfg we should date

- Anonymous
Report October 12, 2014 9:55pm
hurr hurr hurr i smoke weed and need to let EVERYONE know hurr hurr < you

- Anonymous
Report October 12, 2014 3:00am
i had a huge crush on u once hahahahhahahahha....

- 177O
Report October 10, 2014 8:01pm
YOURE SO CUTE AND OMG I WANT TO BE YOU

- Anonymous
Report October 10, 2014 7:18pm
i'm jelly of your eyes and eyebrows, they're gorgeous. but you're kind of annoying tbh...

- Anonymous
Report October 9, 2014 6:16am
haha you look like a chipmunk

- Anonymous
Report October 8, 2014 4:41pm
- This comment is private -
rock on lil' cutie

- mintyboob
Report October 7, 2014 2:30pm
you aren't cute stop it's pathetic

- Anonymous
Report October 7, 2014 12:48pm
tbh i don't like you

- tsukurai
Report October 6, 2014 11:30am
do u get called 12 a lot?

- Anonymous
Report March 13, 2014 11:25pm
Next 20 Crushes
Are you teaprince?
Username:
Password:
Login to delete comments and read private ones.
Forgot your password?



Fan Crushes


    Dipper Pines
    [ Gravity Falls ]


    Mabel Pines
    [ Gravity Falls ]


    Harry Potter
    [ Harry Potter Series ]


    Hermione Granger
    [ Harry Potter Series ]


    Freddy Fazbear
    [ Five Nights At Freddy's ]


    Foxy
    [ Five Nights At Freddy's ]


    Fox Mulder
    [ The X-Files ]


    Dana Scully
    [ The X-Files ]


    Jellal Fernandes
    [ Fairytail ]


    Death The Kid
    [ Soul Eater ]


    Barney Stinson
    [ How I Met Your Mother ]


    Robin Scherbatsky
    [ How I Met Your Mother ]

    View more...

    Terms of Service | Privacy Policy
    Copyright 2007-2015 Bzoink, LLC