ThisCrush Logo
Character Crushes
Celebrity Crushes

Example Account:

test's Crush Page

Get Your Own CrushTag!

SIGN UP FOR YOUR FREE ACCOUNT

Member Login

Username:

austinbutler

18
crush posts

0
quick likes

18
total

austinbutler's CrushTag

Get your own CRUSHTAG!

Post Privately
Post Anonymously

hey honey, i think you know that i like you <3

- victoria
Report June 18, 2013 1:09pm

I love you

- Anonymous
Report June 16, 2013 10:44pm

- This comment is private. -

haha thanks Charlie! ^-^ you are just a little bit possessive. But I love you too!

- Perrie
Report June 12, 2013 8:50pm

Loading...

Austin your like so cool, you have legit don'e like everything on my account like you filled out my crushtag, commented on my set, liked my sets, Messaged me like dayumm boy you always keeping me busy replying to everything. But eh i like being busy, it's better then doing nothing. so uh yeah i think thats all i can think of, til later dude have a great day lovely. Byeee deuces ✌

- Snooki
Report June 5, 2013 1:46pm

- This comment is private. -

i love you so much austin
you are & will forever be my best friend
thank you for taking a chance on us
i wont ever hurt you c':
i cant wait to ride this ride with you
i love you / so / much baby c':

- your girlfriend c\':
Report May 30, 2013 6:32pm

I don't know you, i just wanna F you!!


- Cx2 = CC
Report May 27, 2013 3:54pm

Hey, you are super nice and I'm so happy you are my friend! :)

- Lauren-c0nrad-an0n
Report May 18, 2013 9:40pm

this is gonna sound really dumb
but i love you
you're one of the most interesting and loving guys ive met
i wish you knew how i've been starting to feel ever since you came back from your break
im anxious to see your messages
and all i want is to hug you and kiss you
but i know you'll never see me that way
and im fine being friends
i just needed to let those feelings out
i love you austin ♡

- someone you know
Report May 8, 2013 8:14pm

Not a stalker, but I read your bio. Let's be flirt buddies? Anyway, we have never talked, but you seem pretty cool. The offer is open: Flirt buddies? Lol I am so weird. <3

- I have a taco
Report May 8, 2013 2:14am

We haven't talked yet but you're pretty cute c:

- Hellodollface1 (caitlin)
Report April 26, 2013 5:47pm

Loading...

Hey hey guess who I am ;). Yes, I'm pretty obvious but oh well c: I wish i was old enough since you won't consider 17 and 2 months until 18 old enough to go out with you xD but I still like you :) your cute ♥

- you know who I am.
Report April 17, 2013 10:06pm

haha hey! :) i was so happy when you liked and commented on ym collage of you :) hahaha Thanks heaps for being amazing, x

- Remi Jewel Whelan
Report April 14, 2013 6:12am

hay aus c:
asdfghjkl I don't know where Id be without you!
oh, I know. an emotional wreck?
haha, love ya kid c:

- arianuhjoan
Report April 12, 2013 4:44pm

austin :c
you're so sweet.
i just want you to know i'm here for you, babe.
don't leave me

- sellybear / sehlenur
Report April 3, 2013 10:23pm

Hi, you're awesome, ok?
Imma go Hunger Games on anyone who is mean to ya.
Don't change for anyone ❤

- Anonymous
Report April 3, 2013 10:11pm

hey c: thought i'd do this for you cx
i love getting messages from you
you're so sweet and i love that we're already so close c':
i love you c:

- sellyboo c:
Report March 31, 2013 2:19am

Terms of Service | Privacy Policy | Help
2017 Copyright ThisCrush.com